(010) 303-300

ՃԱՐՏԱՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ

100-ամյա պատմություն ունեցող համալսարան

LISS24 — Learn – Innovate – Sell – Succeed

Erasmus+ LISS24 նախագիծը մեկնարկել է 2023 թվականի դեկտեմբերի 18-ին: Նախագծի կոնսորցիումը ներառում է 10 համալսարան և 2 կրթական հաստատություն։

«Սովորիր, նորարարիր, վաճառիր, հաջողիր» (Learn – Innovate – Sell – Succeed, հապավումը՝ LISS24) նախագիծը միտված է ճարտարագիտության ոլորտում Հայաստանի և Վրաստանի բուհերի շրջանավարտների B2B վաճառքի և նորարարական կարողությունների զարգացմանը: Նախագծի մեթոդաբանության հիմքում են երեք հիմնական տարրերը՝ «հիմնական նյութ», «մանկավարժական պրակտիկա» և «գիտելիքի փոխանցում»: Այս հիմնաքարերը փոխկապակցված են և միտված են  ծառայելու արդյունավետ և կայուն կարողությունների զարգացմանը: Նախագծի ակնկալվող արդյունքները սերտորեն կապված են «Կրթություն, հետազոտություն, նորարարություն» մոտեցման հետ:

Նախագծի շրջանակում`

  • կիրականացվեն B2B վաճառքի և նորարարական կարողությունների զարգացման դասընթացներ Հայաստանի և Վրաստանի բոլոր վեց գործընկեր համալսարաններում,
  • կկազմակերպվեն վաճառքի և նորարար գաղափարների ուսանողական մրցույթներ,
  • համալսարաններում կստեղծվեն վաճառքների ուսումնասիրության լաբորատորիաներ (Sales Labs)՝ հետազոտելու վաճառողների և հաճախորդների վարքագիծը, ինչպես նաև խրախուսելու կրթության և հետազոտության ոլորտում համալսարան-բիզնես նոր համագործակցությունը:

Որպես նախագծի կարճաժամկետ արդյունք՝ ընկերությունները կհամալրվեն առավել կարողունակ ինժեներներով, որոնք կնպաստեն բիզնեսի զարգացմանը, ինչը երկարաժամկետ հեռանկարում կհանգեցնի գործընկեր երկրների մրցունակության բարձրացմանը։

Նախագծի հայաստանյան մասնակիցներն են՝ Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանը, Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանը և Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանը։ Վրաստանի կողմից մասնակցում են՝ Ակակի Ծերեթելիի պետական համալսարանը, Շոթա Ռուսթավելու անվան պետական համալսարանը, Վրաստանի տեխնիկական համալսարանը և Վրաստանի կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը։ Նախագծի մասնակիցներից է նաև Ինդոնեզիայի տարածաշրջանային բաց ուսումնական կենտրոնը։ ԵՄ գործընկերներն են՝ Տուրկուի կիրառական գիտությունների համալսարանը (Ֆինլանդիա), Վալենսիայի պոլիտեխնիկական համալսարանը (Իսպանիա), Վիներ Նոյշտադի կիրառական գիտությունների համալսարանը (Ավստրիա) և Շվեդիայի թագավորական տեխնիկական համալսարանը (Շվեդիա)։

Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարան (ՃՇՀԱՀ) Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարան (ՀԱՊՀ) Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարան (ՀԱՀ) Տուրկուի կիրառական գիտությունների համալսարան (ՏԿԳՀ) Վալենսիայի Պոլիտեխնիկական Համալսարան (ՎՊՀ)
Վիներ Նոյշտադի կիրառական գիտությունների համալսարան (ՆԿԳՀ) Շվեդիայի թագավորական տեխնիկական համալսարան (ԹՏՀ) Ակակի Ծերեթելիի Պետական Համալսարան (ԱԾՊՀ) Շոթա Ռուսթավելու անվան Պետական Համալսարան (ՌՊՀ) Վրաստանի տեխնիկական համալսարան (ՎՏՀ)
     
Ինդոնեզիայի տարածաշրջանային բաց ուսումնական կենտրոն (ԻՏԲՈՒԿ) Վրաստանի կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն (ՎԿԳՄՍՆ)      

 

5 ապրիլի 2024թ․

Տուրկուի համալսարանի կողմից կազմակերպված վաճառքի մրցույթ

ՃՇՀԱՀ-ի «LISS24» նախագծի թիմը մասնակցել է նախագծի համակարգող՝Տուրկուի կիրառական գիտությունների համալսարանի կողմից կազմակերպված վաճառքի մրցույթին: Մրցույթի  հարմար ընտրված էր առցանց ձևաչափ:Այս ձևաչափը դատավոր-ժուրիին հնարավորություն է տալիս մրցույթին մասնակցել հեռակա կարգով բայց միաժամանակ զգալով վաճառքի գործընթացի դինամիզմը: Բացի այդ, մրցույթը խթանում է միջազգային համագործակցության ոգին, որը դատավորներին կապում է աշխարհի տարբեր երկրների ուսանող- մասնակիցների հետ:

Այս փորձառությունը արժեքավոր հնարավորություն էր մեր ակադեմիական անձնակազմի համար ավելի խորը պատկերացումներ ձեռք բերելու վաճառքի ոլորտում և նպաստելու ապագա վաճառքի մասնագետների զարգացմանը:

 

 

21 մարտի 2024թ․

Վաճառքի ուսուցման ծրագիրՎիներ Նոյշտադի կիրառական գիտությունների համալսարան փորձը

Վաճառքի ուսուցման այս ծրագիրը հնարավորություն է տալիս ավելի վստահ և հմուտ լինել իրենց գործում: Ծրագիրը Ձեզ է տրամադրում կարիքները գնահատելու, առարկությունները լուծելու և հաղթող ծրագրերը ներկայացնելու հմտություններ:

Ինտերակտիվ նիստերի միջոցով մասնակիցները կիրականացնեն և կմշակեն ելույթները սեմինարների սենյակներում և բարձր տեխնոլոգիաների վաճառքի լաբորատորիայում՝ ստանալով անհատականացված արձագանքներ և առաջարկություններ՝ հիմնված բիոհետադարձ տվյալների վրա:
Ուսումնական ծրագիրն ընդգրկում է կարիքների գնահատումը, առարկությունների մշակումը, վաճառքի հրապարակման զարգացումը և առցանց ընդդեմ օֆլայն վաճառքի ռազմավարությունները:

 

06 մարտի 2024թ․

Թրեյնինգ աշխատանքային 2-րդ փաթեթի՝B2B վաճառքի կարողունակության  շրջանակում նախագծի համակարգող Տուրկուի համալսարանի դասախոս,եվրոպական վաճառքի մրցույթի ասոցացիայի նախագահ,գործարար վարչարարության մագիստրոս, գիտությունների թեկնածու Թիմո Հոլոպայնենը ներկայացրեց երկար տարիների անձնական փորձի արդյունքում մշակված վաճառքի իրականացման հեղինակային «եռոտանի» մոդելը։

Համագործակցող կողմերին մանրամասն բացատրվեց մոդելի պրակտիկ կիրառումը:

 

06 մարտի 2024թ․

Աշխատանքային 2-րդ փաթեթի քննարկում

Առցանց հանդիպման ընթացքում 4-րդ աշխատանքային փաթեթի պատասխանատու Տուրկուի համալսարանի ներկայացուցչի հետ քննարկվեց փաթեթի  իրականացման վերաբերյալ խնդիրներ և անհրաժեշտ գործողությունները։

 

01 մարտի 2024թ․

Աշխատանքային փաթեթի քննարկում

Առցանց հանդիպման ընթացքում Տուրկուի համալսարանի կողմից նախագծի համակարգողը ներկայացրեց աշխատանքային փաթեթների վերաբերյալ պատասխանատու խմբերի քննարկումների արդյունքները։

 

 

17 հունվարի 2024թ.

Առաջին առցանց համակարգման հանդիպումը տեղի է ունեցել 2024 թվականի հունվարի 17-ին: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել է յուրաքանչյուր աշխատանքային փաթեթի բովանդակությունը՝ համապատասխան վերջնարդյունքներով:

 

 

26 դեկտեմբերի 2024թ․

Աշխատանքային 4-րդ փաթեթի քննարկում

Առցանց հանդիպման ընթացքում Վալենսիայի պոլիտեխնիկական համալսարանի հետ քննարկվեց նորարարական կարողունակությունների զարգացմանն ուղղված 4-րդ աշխատանքային փաթեթը։  

 

18 դեկտեմբերի 2023թ

Նախագծի առցանց մեկնարկային հանդիպում

Հանդիպման ընթացքում նախագծի Տուրկուի կիրառական գիտությունների համալսարանի համակարգողը ներկայացրեց նախագծի հիմնակետերը։ Մասնակից բուհերը ներկայացրին իրենց կրթական կառույցները և թիմերը։

Ակադեմիական համակարգող՝  Լուսինե Հարությունյան,

Հասցե՝ Տերյան 105,

Հեռ. +374 10 303300 (961)

Էլ. հասցե՝  lusine.harutyunyan@nuaca.am: