Աշխատանքի վայրը` ք. Երևան, Տերյան 105. 2-րդ մասնաշենք
Պահանջվող կրթական աստիճանը` բարձրագույն
Պահանջվող լեզուներ` Հայերեն և ռուսերեն լեզուների տիրապետում, անգլերեն լեզվի տիրապետման միջին մակարդակ
Աշխատանքային պարտականություններ և աշխատանքի նկարագրություն ՝
- Գնումների պլանի կազմում
- ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով ապրանքների, աշխատանքների, ծառայությունների գնումների գործընթացի /մրցույթներ/ կազմակերպում և իրականացում «am», «E-Auction», «armeps.am/ppsm» պայմանագրերի կառավարման ու գնումների հաշվետվողականության համապատասխան ծրագրերի միջոցով,
- ՀՀ օրենսդրությանը չհակասող եղանակով պայմանագրերում գնման ընթացակարգի արձանագրությունների կազմում և ներկայացում պատվիրատուի ղեկավարի հաստատմանը,
- Գնման հայտի կազմման համապատասխանության գնահատում գնումների մասին ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված պահանջներին,
- Հայտերի գնահատման թերթիկների կազմում և ներկայացում գնահատող հանձնաժողովի անդամներին, ինչպես նաև գնահատող հանձնաժողովի բացման նիստերի արձանագրությունների կազմում և հրապարակում լիազոր մարմնի ինտերնետային կայքէջ՝ համապատասխան ծրագրերի միջոցով,
- Գնման ընթացակարգի և դրան առնչվող փաստաթղթերի համապատասխանեցում գնումների մասին ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված պայմաններին,
- Ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների ձեռք բերման ուղղությամբ իրականացվող աշխատանքների կազմակերպում,
- Գնման ենթակա ապրանքների, աշխատանքների և ծառայությունների մրցույթների հրավերների և պայմանագրերի նախագծերի կազմում, պայմանագիր կնքելու մասին հայտարարությունների և կնքված գնման պայմանագրի /հաշվետվությունների/ մասին հայտարարությունների հրապարակում,
- Գնահատող հանձնաժողովի քարտուղարի լիազորությունների իրականացնում,
- Ղեկավարի հանձնարարությամբ մասնագիտական նշանակության խնդիրների բացահայտում, վերլուծում և գնահատում, ինչպես նաև դրանց ստեղծագործական և այլընտրանքային լուծումների վերաբերյալ առաջարկությունների ներկայացնում ղեկավարին,
- Ըստ պատվիրատուի ղեկավարի պահանջների կազմել մեկ անձից գնման գործընթացի իրականացման համար անհրաժեշտ փաստաթղթերի նախագծերը և իրականացնել համապատասխան գործողությունները.
- Ավիատոմսերի գնում էկենգ էլեկտրոնային համակարգում,
Անհրաժեշտ հմտություններ ՝
- ՀՀ ՖՆ գնումների համակարգողի որակավորված մասնագետ,
- Համապատասխան ոլորտում առնվազն 2 տարվա աշխատանքային փորձ,
- Վերլուծական մտածողություն, արագ ընկալելու և կողմնորորշվելու կարողություն,
- Պատասխանատվության բարձր զգացում,
- Լարված իրավիճակում և սեղմ ժամկետներում աշխատելու կարողություն, թիմային աշխատանքի կարողություն,
- Կազմակերպական և վերլուծական հմտություններ, ինչպես նաև տրամաբանելու, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն
- «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքի, հարակից այլ օրենքների, իրավական ակտերի իմացություն,
- Այլ տեխնիկական միջոցներով, համակարգչով աշխատելու ունակություն, MS Office ծրագրի իմացություն:
- ՀՀ ՖՆ Armeps, ppcm, E-Auction ծրագրերի գերազանց իմացություն և կիրառման փորձ:
- Հաշվապահական հաշվառման բազային պահանջների տիրապետման միջին մակարդակ
Հետաքրքրված անձիք իրենց ինքնակենսագրականները կարող են ուղարկել hr@nuaca.am էլ. հասցեին` նպատակ դաշտում նշելով թափուր պաշտոնի անվանումը կամ զանգահարել (010) 58-12-33 հեռախոսահամարին` աշխատանքային օրերին ժամը 09:00-ից մինչև 18:00-ն:
Դիմումների ընդունման վերջնաժամկետը` 02 փետրվարի 2022 թ.: