Հարգելի ուսանողներ և շրջանավարտներ,
Տեղեկացնում ենք Ձեզ, որ «ԱՌԳԵ ԲԻԶՆԵՍ» ընկերությանը անհրաժեշտ է վաճառքների համակարգող:
Հիմնական պահանջներ
- Հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների լավ իմացություն;
- MS Office ծրագրի, հատկապես Excel-ի իմացություն;
- Հաղորդակցման եւ բանակցային հմտություններ, թիմային աշխատանքի ունակություններ;
- կազմակերպչական հմտություններ եւ բարձր պատասխանատվություն:
Հիմնական պարտականություններ.
- վաճառքի նախնական արդյունքների հավաքագրում, համակարգում և վերլուծություն,
- գովազդային նյութերի արդյունավետ տեղաշարժի գործընթացի վերահսկում,
- պատրաստել և տրամադրել վաճառքների օրական, շաբաթական , ամսական և տարեկան հաշվետվություններ,
- յուրաքանչյուր առևտրի ներկայացուցչի համար հաճախորդների տվյալների բազայի ստեղծում,
- վաճառքը խթանող ակցիաների իրականացման համար անհրաժեշտ ու նախօրոք սահմանված նախահաշվարկ բյուջեի իրականացում և հաշվետվությունների կազմում,
- ռազմավարական կարևոր նշանակություն ունեցող հաճախորդների հետ բիզնես պլանների մշակում,
- ընկերության ներքին կանոնակարգի պահպանում,
- իր իրավասությունների շրջանակներում վաճառքի բաժնի կողմից դրված նպատակների իրականացում,
- վաճառքների մենեջերի կողմից այլ հանձնարարությունների իրականացում:
Հետաքրքրված թեկնածուներին խնդրում ենք իրենց ինքնակենսագրականն ուղարկել HR@ARGE.AM հասցեին:
Դիմումների ընդունման վերջնաժամկետը ս/թ մարտի 15-ն է:
Լրացուցիչ հարցերի և տեղեկությունների համար կարող եք դիմել Կարիերայի կենտրոն կամ զանգահարել՝ 58-01-56:
Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարան
Շրջանավարտների աջակցման և կարիերայի կենտրոն