ՃԱՐՏԱՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՇԻՆԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆ
100-ամյա պատմություն ունեցող համալսարան
2024-2025 ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ԸՆԴՈւՆԵԼՈւԹՅԱՆ (ԸՍՏ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻԱՏԻ Ու ԱՆԸՆԴՀԱՏ ԵՎ ԻՆՏԵԳՐԱՑՎԱԾ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ) ՆԵՐԲՈւՀԱԿԱՆ` «ԳԾԱՆԿԱՐ» ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ, ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ
ՄԱՍՆԱԳԻՏՈւԹՅՈւՆՆԵՐ
073101.00.6 - «Ճարտարապետություն»
Վերոնշյալ մասնագիտություններով «Գծանկար» առարկայի ընդունելության քննությունների քննական առաջադրանքները և գնահատման չափանիշները:
ԳԾԱՆԿԱՐ (Ճ
«Գծանկար» առարկայի քննությունը նպատակ ունի ստուգելու և գնահատելու դիմորդի ծավալատարածական ընկալման և վերապատկերման ունակությունները, կատարման տեխնիկան, հաշվի առնելով գծանկարի առաջադրանքի կատարման քննական պահանջները`
ԳԾԱՆԿԱՐ
073101.00.6 «Ճարտարապետություն» մասնագիտությամբ դիմորդները նկարում են գիպսե դիմաքանդակ (Գատամելատ, Սոկրատես, Հոմերոս)` համաձայն Ձև 1-ի:
Գիպսե դիմաքանդակի և հարթաքանդակի ընտրությունը կատարվում է վիճակահանությամբ:
Դիմորդների նստատեղերի ընտրությունը, ըստ համարակալման, նույնպես կատարվում է վիճակահանությամբ:
Առաջադրանքի կատարման համար տրվում է`
073101.00.6 «Ճարտարապետություն» մասնագիտության համար 8 ժամ, (240 րոպե + 60 րոպե ընդմիջում + 240 րոպե):
Առաջադրանքը կատարվում է A2 ձևաչափի գծագրական թղթի վրա (վատման)` տարբեր կոշտության գրաֆիտե սև մատիտներով:
Քննական առաջադրանքը ներառում է հետևյալ բաղադրիչները՝
Առաջադրանքի գնահատման չափանիշներն են՝
Նախապես ծածկագրված քննական աշխատանքները ստուգվում և գնահատվում են հանձնաժողովի բոլոր անդամների կողմից առանձին-առանձին, այնուհետև միջինացվում:
Դրական են համարվում 8.0 և բարձր միավորները (համաձայն ՀՀ կառավարության 2022 թվականի ապրիլի 7-ի N 476-Ն որոշման). գնահատման միավորները նշանակվում են հարյուրերորդական մասի պահպանումով:
Ընդամենը՝ 20 միավոր
Ձև 1
«Ճարտարապետություն» մասնագիտության համար
«Գծանկար» քննական առարկայի վիճակագրությամբ ընտրվող
դիմաքանդակներ
1. Դիմաքանդակներ («Ճարտարապետություն» մասնագիտություն)
2024-2025 ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ԸՆԴՈւՆԵԼՈւԹՅԱՆ (ԸՍՏ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻԱՏԻ Ու ԱՆԸՆԴՀԱՏ ԵՎ ԻՆՏԵԳՐԱՑՎԱԾ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ) ՆԵՐԲՈւՀԱԿԱՆ` «ԳԾԱՆԿԱՐ» ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ, ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ
ՄԱՍՆԱԳԻՏՈւԹՅՈւՆՆԵՐ
021201.00.6 - «Դիզայն»
Վերոնշյալ մասնագիտություններով «Գծանկար» առարկայի ընդունելության քննությունների քննական առաջադրանքները և գնահատման չափանիշները:
ԳԾԱՆԿԱՐ (Դ
«Գծանկար» առարկայի քննությունը նպատակ ունի ստուգելու և գնահատելու դիմորդի ծավալատարածական ընկալման և վերապատկերման ունակությունները, կատարման տեխնիկան, հաշվի առնելով գծանկարի առաջադրանքի կատարման քննական պահանջները`
ԳԾԱՆԿԱՐ
021201.00.6 «Դիզայն» մասնագիտության դիմորդները նկարում են դեկորատիվ գիպսե հարթաքանդակով (խաղողի տերևներով, բուսական տարրով կամ խնձորով) և կուժով ու կտորով պարզ նատյուրմորտ համաձայն Ձև 1-ի:
Գիպսե դիմաքանդակի և հարթաքանդակի ընտրությունը կատարվում է վիճակահանությամբ:
Դիմորդների նստատեղերի ընտրությունը, ըստ համարակալման, նույնպես կատարվում է վիճակահանությամբ:
Առաջադրանքի կատարման համար տրվում է`
021201.00.6 «Դիզայն» մասնագիտության համար 6 ժամ, (180 րոպե + 60 րոպե ընդմիջում + 180 րոպե):
Առաջադրանքը կատարվում է A2 ձևաչափի գծագրական թղթի վրա (վատման)` տարբեր կոշտության գրաֆիտե սև մատիտներով:
Քննական առաջադրանքը ներառում է հետևյալ բաղադրիչները՝
Առաջադրանքի գնահատման չափանիշներն են՝
Նախապես ծածկագրված քննական աշխատանքները ստուգվում և գնահատվում են հանձնաժողովի բոլոր անդամների կողմից առանձին-առանձին, այնուհետև միջինացվում:
Դրական են համարվում 8.0 և բարձր միավորները (համաձայն ՀՀ կառավարության 2022 թվականի ապրիլի 7-ի N 476-Ն որոշման). գնահատման միավորները նշանակվում են հարյուրերորդական մասի պահպանումով:
Ընդամենը՝ 20 միավոր
Ձև 1
«Դիզայն» մասնագիտության համար
«Գծանկար» քննական առարկայի վիճակագրությամբ ընտրվող
դեկորատիվ հարթաքանդակներ
1. Քննական նատյուրմորտի օրինակներ տարբեր հարթաքանդակներով՝ կճուճով և կտորով
(«Դիզայն» մասնագիտություն)
ա) Խաղողի տերևներով նատյուրմորտ | բ) Բուսական տարրով նատյուրմորտ | գ) Խնձորով նատյուրմորտ |
2024-2025 ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ԸՆԴՈւՆԵԼՈւԹՅԱՆ (ԸՍՏ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻԱՏԻ Ու ԱՆԸՆԴՀԱՏ ԵՎ ԻՆՏԵԳՐԱՑՎԱԾ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ) ՆԵՐԲՈւՀԱԿԱՆ` «ԳԾԱԳՐՈւԹՅՈւՆ» ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ, ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ
ՄԱՍՆԱԳԻՏՈւԹՅՈւՆՆԵՐ
073101.00.6 - «Ճարտարապետություն»
Վերոնշյալ մասնագիտություններով «Գծագրություն» առարկայի ընդունելության քննությունների քննական առաջադրանքները և գնահատման չափանիշները:
ԳԾԱԳՐՈւԹՅՈւՆ
«Գծագրություն» առարկայի քննությունը նպատակաուղղված է ստուգելու դիմորդների գրաֆիկական աշխատանքների կատարման ունակությունները, ծավալատարածական ընկալման և պատկերման մակարդակը: Քննական տոմսերն ընդգրկում են երկու բաժիններ՝ պրոյեկցիոն գծագրություն և երկրաչափական կառուցման խնդիրներ, որոնցում լուսաբանվում են հետևյալ թեմաները.
Առաջադրանքի և դիմորդների նստատեղերի ընտրությունը կատարվում է վիճակահանությամբ: Քննության համար տրվում է 4 ժամ (240 րոպե): Առաջադրանքը կատարվում է A2 ձևաչափի գծագրական թղթի վրա:
Քննական տոմսերում ներառված են հետևյալ երկու խնդիրները՝
ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐ
Առաջին առաջադրանքը բաժանվում է բաղադրիչների և գնահատվում հետևյալ կերպ.
Նախապես ծածկագրված քննական աշխատանքներն ստուգվում և գնահատվում են հանձնաժողովի անդամների կողմից: Դրական են համարվում 8.0 և բարձր միավորները (համաձայն ՀՀ կառավարության 2022 թվականի ապրիլի 7-ի N 476-Ն որոշման). գնահատման միավորները նշանակվում են հարյուրերորդական մասի պահպանումով, այնուհետև` միջինացվում:
Ընդամենը՝ 20 միավոր
«Գծագրություն» առարկայի շտեմարան
«Գծագրություն» առարկայի քննական թեստերի օրինակներ
2024-2025 ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ԸՆԴՈւՆԵԼՈւԹՅԱՆ (ԸՍՏ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻԱՏԻ Ու ԱՆԸՆԴՀԱՏ ԵՎ ԻՆՏԵԳՐԱՑՎԱԾ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ) ՆԵՐԲՈւՀԱԿԱՆ` «ԳԾԱԳՐՈւԹՅՈւՆ» ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ, ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ
ՄԱՍՆԱԳԻՏՈւԹՅՈւՆՆԵՐ
021201.00.6 - «Դիզայն»
Վերոնշյալ մասնագիտություններով «Գծագրություն» առարկայի ընդունելության քննությունների քննական առաջադրանքները և գնահատման չափանիշները:
ԳԾԱԳՐՈւԹՅՈւՆ
«Գծագրություն» առարկայի քննությունը նպատակաուղղված է ստուգելու դիմորդների գրաֆիկական աշխատանքների կատարման ունակությունները, ծավալատարածական ընկալման և պատկերման մակարդակը: Քննական տոմսերն ընդգրկում են երկու բաժիններ՝ պրոյեկցիոն գծագրություն և երկրաչափական կառուցման խնդիրներ, որոնցում լուսաբանվում են հետևյալ թեմաները.
Առաջադրանքի և դիմորդների նստատեղերի ընտրությունը կատարվում է վիճակահանությամբ: Քննության համար տրվում է 4 ժամ (240 րոպե): Առաջադրանքը կատարվում է A2 ձևաչափի գծագրական թղթի վրա:
Քննական տոմսերում ներառված են հետևյալ երկու խնդիրները՝
ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐ
Առաջին առաջադրանքը բաժանվում է բաղադրիչների և գնահատվում հետևյալ կերպ.
Նախապես ծածկագրված քննական աշխատանքներն ստուգվում և գնահատվում են հանձնաժողովի անդամների կողմից: Դրական են համարվում 8.0 և բարձր միավորները (համաձայն ՀՀ կառավարության 2022 թվականի ապրիլի 7-ի N 476-Ն որոշման). գնահատման միավորները նշանակվում են հարյուրերորդական մասի պահպանումով, այնուհետև` միջինացվում:
Ընդամենը՝ 20 միավոր
«Կոմպոզիցիա» առարկայի ուղեցույցի թարմացված տարբերակ, քննական երկրաչափական մարմինների ցանկ և կատարված աշխատանքի երկու օրինակ:
2024-2025 ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ԸՆԴՈւՆԵԼՈւԹՅԱՆ (ԸՍՏ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻԱՏԻ Ու ԱՆԸՆԴՀԱՏ ԵՎ ԻՆՏԵԳՐԱՑՎԱԾ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ) ՆԵՐԲՈւՀԱԿԱՆ` «ԿՈՄՊՈԶԻՑԻԱ» ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ, ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ
ՄԱՍՆԱԳԻՏՈւԹՅՈւՆ
021201.00.6 - «Դիզայն»
Վերոնշյալ մասնագիտություններով «Կոմպոզիցիա» առարկայի ընդունելության քննությունների քննական առաջադրանքները և գնահատման չափանիշները:
Քննական առաջադրանք - երկրաչափական մարմինների կառուցմամբ և կիրառմամբ ստեղծել համակցված ծավալատարածական կոմպոզիցիա՝ նկարչական հեռանկարի կամ աքսոնոմետրիկ կառուցման սկզբունքով և լուսաստվերային մշակմամբ: Վիճակահանության սկզբունքով թվով 10 (տաս) երկրաչափական մարմիններից /խորանարդ, գլան, գունդ, կոն, քառանկյուն բուրգ, վեցանկյուն պրիզմա, ուղղանկյուն պրիզմա, սալիկ՝ քառանկյուն, սալիկ՝ վեցանկյուն, տափօղակ,/, ընտրվում է 5 (հինգ) երկրաչափական մարմին:
Նյութ - աշխատանքը կատարվում է A3 ձևաչափի գծագրական թղթի վրա (վատման)՝ գրաֆիտե սև մատիտով: Թույլատրվում է գծագրական գործիքների կիրառումը:
Նպատակ - ստուգել և գնահատել դիմորդի ստեղծագործական ունակությունները՝ կոմպոզիցիոն մտահղացման, երկրաչափական մարմինների համակցմամբ ծավալատարածական և հեռանկարային ընկալման կարողությունները, գրաֆիկական միջոցներով այն ներկայացնելու հմտությունը:
Քննական խնդիրներ և պահանջներ -
Աշխատանքի կատարման համար տրվում է 4 ժամ (240 րոպե)՝ առանց ընդմիջման:
Աշխատանքի գնահատման համար կարևորվում է ներկայացված պահանջների ապահովումը:
Նախապես ծածկագրված քննական աշխատանքը ստուգվում և գնահատվում է քննական հանձնաժողովի բոլոր անդամների կողմից անհատապես, այնուհետև ստացված գումարային միավորը միջինացվում է 20.00 (քսան) միավորի սահմանում: Դրական են համարվում 08.00 (ութ) և բարձր միավորները (համաձայն ՀՀ կառավարության 2022 թվականի ապրիլի 7-ի № 476-ի որոշման), գնահատման միավորները նշանակվում են հարյուրերորդական մասի պահպանմամբ:
Քննական աշխատանքի գնահատման չափանիշներ
№ |
Հիմնական չափանիշներ |
№ |
Պարամետրեր |
Միավորներ |
|
1. |
Կոմպոզիցիոն լուծում |
1 |
Տրված ձևաչափում պատկերի գրագետ տեղադրում |
5 |
20 |
2 |
Կոմպոզիցիոն լուծման ամբողջականության ապահովում |
||||
3 |
Կոմպոզիցիոն մտահղացման ինքնատիպություն և կերպարայնություն |
||||
4. |
Վերադրման և մեկ մարմինը մյուսով հատման սկզբունքի կիրառում և ռելիեֆային փոփոխում |
||||
2. |
Կառուցում |
1. |
Օգտագործվող երկրաչափական մարմինների գրագետ կառուցում՝ համակցման, հանման և մասնատման մեթոդով |
5 |
|
2. |
Նկարչական հեռանկարի պահանջների պահպանում և երկրաչափական մարմինների փոխկապակցում տարածության մեջ |
||||
3. |
Երկրաչափական մարմինների ծավալային արտահայտում՝ լուսաստվերային հակադրության միջոցով |
||||
4. |
Կոմպոզիցիոն էլեմենտների համակցման մասշտաբային ընկալում |
||||
3. |
Կատարողական հմտություններ |
1. |
Լուսաստվերային մշակում |
5 |
|
2. |
Նկարչական հեռանկարի հմտության տիրապետում |
||||
3. |
Երկրաչափական մարմնի ծավալի արտահայտումը գծանկարի շտրիխային տեխնիկայով |
||||
4. |
Երկրաչափական մարմինների նկարչական կառուցման գծային թույլ արտահայտում |
||||
4. |
Աշխատանքի ամփոփում |
1. |
Աշխատանքի արտահայտչականություն և ամբողջականություն |
5 |
|
2. |
Գրաֆիկական տեխնիկայի հմտություն |
||||
3. |
Աշխատանքի ավարտվածություն և մատուցում |
||||
4. |
Առաջադրանքի կատարման քննական պահանջների ապահովում |
Գիտելիքի, ստեղծագործական կարողությունների թեստ (ԳՍԿԹ):
ՃԱՐՏԱՐԱՊԵՏՈւԹՅԱՆ ԵՎ ՇԻՆԱՐԱՐՈւԹՅԱՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆԻ
2024-2025 ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ԸՆԴՈւՆԵԼՈւԹՅԱՆ (ԸՍՏ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻԱՏԻ Ու ԱՆԸՆԴՀԱՏ ԵՎ ԻՆՏԵԳՐԱՑՎԱԾ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ) ՆԵՐԲՈւՀԱԿԱՆ` ԳԻՏԵԼԻՔԻ, ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԹԵՍՏԻ («ԳՍԿԹ») ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ, ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ
ՄԱՍՆԱԳԻՏՈւԹՅՈւՆ
«073101.00.6 - Ճարտարապետություն»
Գիտելիքի, ստեղծագործական կարողությունների թեստի կառուցվածքը
Թեստը կազմված է 3 հիմնական գիտակարգերից․
2. «Երկրաչափություն»․
2.1 Հարթաչափություն
2․2 Տարածաչափություն
3. «Տրամաբանություն».
Նպատակն է ստուգել դիմորդի դատողություններ անելու և վերլուծական հմտություն ցուցաբերելու կարողության մակարդակը։
Կազմված է օրինաչափությունները բացահայտելու, վերլուծելու, տարածական հարաբերությունները, կառուցվածքային սկզբունքները և նախագծման սահմանափակումները հասկանալու հարցերից:
II. «Արվեստ և ճարտարապետություն» գիտակարգը ներառում է հետևյալ բաժինները․
1.Արվեստի և ճարտարապետության հայկական օրինակներ.
2. Արվեստի և ճարտարապետության համաշխարհային օրինակներ.
3. Ճարտարապետական խնդիրներ.
4. Ճարտարապետական տեքստի ընկալում.
III «Գծագրություն» գիտակարգը ներառում է հետևյալ բաժինները.
Նպատակաուղղված է ստուգելու դիմորդների` ուղղի և շրջանագծի, ինչպես նաև երկու շրջանագծերի շոշափման երկրաչափական օրինաչափություններով խնդիրների կատարման ունակությունները։ Լծորդման բաժնի խնդիրները ենթադրում են․
2. Աքսոնոմետրիա, հատույթ, պրոյեկցիա
Նպատակաուղղված է ստուգելու դիմորդների՝ գրաֆիկական աշխատանքների կատարման ունակությունները, ծավալատարածական ընկալման և պատկերման մակարդակը։
Առաջադրանքի առաջին հատվածի արդյունքները լրացվում են ձևաթղթում (Հավելված 1), իսկ երկրորդ՝ «Գծագրություն» բաժնի առաջադրանքը կատարվում է A2 ձևաչափի գծագրական թղթի վրա։
Թեստի ամբողջական կատարման և ձևաչափի լրացման համար սահմանվել է 4 աստղաբաշխական ժամ՝ (240 րոպե):
Թեստը գնահատվում է 20 միավոր, որը բաշխվում է հետևյալ կերպ․
Աղյուսակ 1. Թեստի բաժինների գնահատումը
Հ/Հ |
Գիտակարգ/բաժին |
Հարցերի քանակ |
Միավոր |
1 |
Մաթեմատիկա և տրամաբանություն |
15 |
7,5 |
1․1 |
Հանրահաշիվ |
4 |
2 |
1․2 |
Երկրաչափություն |
8 |
4 |
1․3 |
Տրամաբանություն |
3 |
1,5 |
2 |
Արվեստ և ճարտարապետություն |
11 |
5,5 |
2․1 |
Արվեստի և ճարտարապետության հայկական օրինակներ |
3 |
1,5 |
2․2 |
Արվեստի և ճարտարապետության համաշխարհային օրինակներ |
3 |
1,5 |
2․3 |
Ճարտարապետական խնդիրներ |
3 |
1,5 |
2․4 |
Ճարտարապետական տեքստի ընկալում |
2 |
1 |
3 |
Գծագրություն |
2 |
7 |
3․1 |
Լծորդում |
1 |
3 |
3․2 |
Աքսոնոմետրիա, հատույթ, պրոյեկցիա |
1 |
4 |
Ընդհանուր |
28 |
20 |