(010) 303-300

RE-GRAD

Le 1er janvier 2024, le projet Erasmus+ « Réformer l’enseignement de premier cycle pour un développement vert et durable en Arménie et en Moldavie (Erasmus+ RE-GRAD) », financé par l’Union européenne, a été lancé. Le projet de 3 ans est coordonné par l’Université technique de Moldavie.

Le projet RE-GRAD est un projet visant les réformes nécessaires de l’enseignement de premier cycle mises en œuvre dans les universités, dans lesquelles les politiques de développement « Vert » et « Durable » sont essentielles. Le projet vise à soutenir les réformes des programmes de premier cycle en Arménie et en Moldavie, grâce à quoi il sera possible de passer des programmes d’études à des programmes d’études inclusifs, orientés vers le numérique et l’environnement, en contribuant au développement durable, augmentant les capacités des étudiants dans le domaine d’activité « Vert ».

Les participants arméniens au consortium du projet sont le Ministère de l’Éducation, des Sciences, de la Culture et des Sports de la République d’Arménie, l’Université nationale d’architecture et de construction d’Arménie (UNACA), l’Université d’État d’Erevan (UEE), l’ONG « Politique et gestion de l’éducation ».

Les participants moldaves au projet sont l’Université technique de Moldavie (coordinateur du projet), l’Université d’État de Cahul, le Ministère des Sciences et de la Recherche de Moldavie, la Chambre de commerce et d’industrie France-Moldavie.

Les partenaires de l’UE sont l’Université du Sannio (UNISANNIO, Italie), le Centre européen d’études et d’initiatives (CESIE, Italie), l’Université de Strasbourg (UNISTRA, France) et l’Université de Transylvania de Brasov (UNTB, Roumanie).

WP1 – (Préparation) : Conception de la méthodologie et de la structure de gestion de projet

WP2 – (Développement). Politiques et conception de programmes d’études, de résultats et le renforcement des capacités au sein de l’enseignement ainsi que des programmes académiques orientés vers le numérique.

WP3 – Élaboration du cadre de qualification sectorielle (CQS) pour certains programmes de premier cycle en Arménie et élaboration du document sur le Concept d’éducation pour le développement durable (CESD) en Moldavie.

WP4 – (Développement). Refonte et test de programmes d’études et d’approches d’enseignement/apprentissage sélectionnés

WP5 – Diffusion et exploitation de l’information

WP6 – (Plan de qualité) : Suivi et assurance qualité du projet

WP7 – Gestion de projet

 

Du 1er au 6 juillet 2024, Atelier à l’Université de Strasbourg

Du 1er au 6 juillet 2024, à l’Université de Strasbourg (Strasbourg, France), dans le cadre du lot de travaux WP2 du projet Erasmus+ « Réformer l’enseignement de licence en Arménie et en Moldavie pour un développement vert et durable » (Erasmus+ RE-GRAD), l’atelier international sur la « Politique de développement de programmes académiques axés sur les résultats et orientés vers le numérique » a eu lieu, dont l’objectif était de former le personnel des universités partenaires de Moldavie et d’Arménie à intégrer les technologies vertes et les principes de développement durable dans les programmes éducatifs de l’enseignement supérieur.

Des représentants d’universités et d’organisations membres du consortium du projet Erasmus+ RE-GRAD assistaient à l’atelier.

 

2-7 դեկտեմբերի, 2024թ․— Իտալիայի  Բենևենտո քաղաքի Սաննիոյի համալսարանում (UNISANNIO) կայացած միջազգային աշխատաժողով

2024թ․-ի դեկտեմբերի 2-7-ը Սաննիոյի համալսարանում (Բենևենտո, Իտալիա), Էրազմուս+ «Հայաստանում և Մոլդովայում բակալավրի կրթության բարեփոխումը հանուն կանաչ և կայուն զարգացման» (Erasmus+ RE-GRAD) նախագծի WP2 աշխատանքային փաթեթի շրջանակներում տեղի ունեցավ «Ուսուցման վերջնարդյունքների ձևավորման և թվային ուղղվածության դասավանդման  կարողությունների զարգացում» թեմայով միջազգային աշխատաժողովը, որի նպատակն էր վերապատրաստել Մոլդովայի և Հայաստանի գործընկեր բուհերի անձնակազմին՝ կանաչ տեխնոլոգիաների և թվայնացման վրա հիմնված դասավանդման և ուսուցման մեթոդների բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների կրթական ծրագրերում ինտեգրելու համար: Աշխատաժողովին մասնակցում էին Erasmus+ RE-GRAD նախագծի կոնսորցիումի անդամ համալսարանների և կազմակերպությունների ներկայացուցիչները: ՃՇՀԱՀ-ի աշխատանքային խումբը (Ի․Վանյանը, Ա․ Մարտիրոսյանը, Ա․ Քարամյանը, Ս․ Էգնատոսյանը, Ք․ Սահակյանը, Ա․ Մարգարյանը) ներկայացրել է WP3 աշխատանքային փաթեթի շրջանակներում իրականացված աշխատանքների արդյունքները։ Ջերմագազամատակարարման և օդափոխման, ինչպես նաև Գեոդեզիայի և Կադաստրի ամբիոնների վեց դասախոսներ մասնակցել են աշխատաժողովին առցանց։

14 նոյեմբերի, 2024թ., Նախագծի կառավարման առցանց հանդիպում
2024թ․-ի նոյեմբերի 14-ին Էրազմուս+ «Հայաստանում և Մոլդովայում բակալավրի կրթության բարեփոխումը հանուն կանաչ և կայուն զարգացման» (Erasmus+ RE-GRAD) նախագծի շրջանակներում կայացավ նախագծի հերթական առցանց հանդիպումը։ Հանդիպմանը մասնակցում էին կոնսորցիումի 16 ներկայացուցիչներ: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են սարքավորումների գնման կարգավիճակին, WP3-ի շրջանակներում իրականացվող գործունեության ընթացքին վերաբերող և այլ հարցեր:

3 հոկտեմբերի, 2024թ., Նախագծի կառավարման առցանց հանդիպում

Նախագծի կառավարման առցանց հանդիպումը տեղի ունեցավ 2024 թվականի հոկտեմբերի 3-ին Էրազմուս+ «Բակալավրիատի բարեփոխում հանուն կանաչ և կայուն զարգացման Հայաստանում և Մոլդովայում» (Erasmus+ RE-GRAD) նախագծի շրջանակներում։ Հանդիպմանը մասնակցում էին Մոլդովայի և Հայաստանի գործընկեր համալսարանների/կազմակերպությունների տեղական համակարգողները և համա-համակարգողները։ Մասնակիցների կողմից քննարկվեցին 2024 թվականի դեկտեմբերի 2-7-ը Սաննիոյի համալսարանում (Բենևենտո, Իտալիա) կայանալիք միջազգային աշխատաժողովի օրակարգը: Բացի այդ, 3-րդ աշխատանքային փաթեթի (Ոլորտային որակավորումների
շրջանակի (ՈՈՇ) և CESD-ի մշակում) գործունեությունները ներկայացրեց պարոն Մարկարովը, ով հանդիսանում է WP3-ի պատասխանատուն՝ այս փաթեթի ղեկավար նշանակված Երևանի պետական ​​համալսարանի անունից:

 

25 հուլիսի 2024թ․- Էրազմուս+ RE-GRAD նախագծի կառավարման ամենամսյա հանդիպում
2024 թվականի հուլիսի 25-ին կայացավ Erasmus+ RE-GRAD նախագծի ամենամսյա նախագծի կառավարման առցանց հանդիպումը, որին մասնակցեցին նախագծի կոնսորցիումի անդամ համալսարանների ու կազմակերպությունների 13 ներկայացուցիչներ։ Հանդիպման ընթացքում ներկայացվեց WP2 աշխատանքային
փաթեթի շրջանակներում եվրոպական գործընկեր համալսարանների կողմից մշակված վերապատրաստման նյութերի
փաթեթը, որը ներառում է եվրոպական փորձը «Կանաչ տեխնոլոգիաների և կայուն զարգացման նպատակների»
բարձրագույն կրթության քաղաքականության և ուսումնական ծրագրերին ինտեգրման փորձը։ Ներկայացվեց
Ստրասբուրգի համալսարանում (Ֆրանսիա)՝ սույն թվականի հուլիսի 1-ից 6-ը կայացած աշխատաժողովի
մասնակիցների կողմից գնահատման արդյունքները։

1-6 հուլիսի, 2024թ., Աշխատաժողով Ստրասբուրգի համալսարանում

2024թ․-ի հուլիսի 1-6-ը Ստրասբուրգի համալսարանում (Ստրասբուրգ, Ֆրանսիա), Էրազմուս+ «Հայաստանում և Մոլդովայում բակալավրի կրթության բարեփոխումը հանուն կանաչ և կայուն զարգացման» (Erasmus+ RE-GRAD) նախագծի WP2 աշխատանքային փաթեթի շրջանակներում տեղի ունեցավ «Արդյունքների և թվային ուղղվածություն ունեցող ակադեմիական ծրագրերի մշակման  քաղաքականություն» թեմայով միջազգային աշխատաժողովը, որի նպատակն էր վերապատրաստել Մոլդովայի և Հայաստանի գործընկեր բուհերի անձնակազմին՝ կանաչ տեխնոլոգիաների և կայուն զարգացման սկզբունքները բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների կրթական ծրագրերում ինտեգրելու համար:

Աշխատաժողովին մասնակցում էին Erasmus+ RE-GRAD նախագծի կոնսորցիումի անդամ համալսարանների և կազմակերպությունների ներկայացուցիչները:

 

2 մայիսի 2024թ․- Էրազմուս+ RE-GRAD նախագծի կառավարման ամենամսյա հանդիպում

2024 թվականի մայիսի 2-ին կայացավ Erasmus+ RE-GRAD նախագծի ամենամսյա առցանց հանդիպումը, որին մասնակցում էին նախագծի կոնսորցիումի անդամ համալսարաններ ու կազմակերպություններ։ Հանդիպման ընթացքում քննարկվեցին WP1 աշխատանքային փաթեթի շրջանակներում իրականացված հետազոտության արդյունքները։ Հետազոտությունը միտված էր պարզելու, թե նախագծում ներգրավված Մոլդովայի և Հայաստանի շահառու համալսարանները որքանով են ծանոթ «կանաչ տեխնոլոգիաների» և «կայուն զարգացման» հայեցակարգերին, որքանով են պատրաստակամ իրենց կրթական ծրագրերում այդ հայեցակարգերի ներդրմանը, և մի շարք այլ հարցեր։ Հանդիպման ժամանակ քննարկվեցին նաև սույն թվականի հուլիսի 1-ից 6-ը Ստրասբուրգի համալսարանում (Ֆրանսիա) կայանալիք աշխատաժողովին վերաբերող մի շարք տեխնիկական և բովանդակային հարցե: 

28 mars 2024 – Réunion mensuelle de gestion du projet Erasmus+ RE-GRAD

Le 28 mars 2024 la réunion mensuelle en ligne du projet Erasmus+ RE-GRAD s’est tenue, à laquelle ont participé les représentants du consortium du projet. Au cours de la réunion, un certain nombre de questions techniques et substantielles liées à l’atelier qui se tiendra à l’Université de Strasbourg (France) en juillet de cette année ont été discutées.

 

15-16 փետրվարի 2024թ․- Էրազմուս+ RE-GRAD նախագծի մեկնարկային հանդիպումը Մոլդովայի Տեխնիկական համալսարանում (Մոլդովա, Քիշնեվ)

2024 թվականի փետրվարի 15-16-ին Մոլդովայի Տեխնիկական համալսարանում (Մոլդովա, Քիշնև) հիբրիդային ռեժիմով կայացավ Erasmus+ RE-GRAD նախագծի մեկնարկային հանդիպումը։ Հանդիպմանը անձամբ մասնակցել են նախագծի Կոնսորցիումի անդամ համալսարանների ներկայացուցիչները Մոլդովայից, Իտալիայից, Ֆրանսիայից, Ռումինիայից, իսկ Հայաստանի ներկայացուցիչները մասնակցել են հիբրիդային ռեժիմով։ Հայաստանից անձամբ մասնակցել են մասնավորապես Երևանի պետական համալսարանի (պ-ն Ա. Մարկարովը) և Կրթության քաղաքականության և կառավարման հայաստանյան կենտրոնի (պ-ն Ա․Նավոյանը) ներկայացուցիչները, ԿԳՄՍՆ-ի ((տկն․ Օ․Զաքարյան, տկն. Մ. Սարգսյանը) և ՃՇՀԱՀ-ի (տկն. Ի. Վանյան) ներկայացուցիչները մասնակցել են առցանց ռեժիմով:

Ի․Վանյանը ներկայացրել է ՃՇՀԱՀ-ի վերաբերյալ տեղեկատվությունը, ինչպես նաև ՃՇՀԱՀ-ի կողմից ղեկավարվող 4-րդ աշխատանքային փաթեթի գործողությունները և նախագծով սահմանված արդյունքներն ու վերջնաժամկետները:

 

19 janvier 2024 

Le 1er janvier 2024, le projet Erasmus+ RE-GRAD a été lancé. Le 19 janvier la réunion en ligne de pré-lancement du projet a eu lieu. L’UNACA est membre du consortium du projet. D’autres universités et organisations de Moldavie, de Roumanie, de France, d’Italie et d’Arménie sont membres du consortium. L’objectif principal du projet est d’intégrer les politiques de développement « Vert » et « Durable » dans les programmes de premier cycle et leurs résultats.