| 2023/2024 ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ԱՌԿԱ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՁԵՎՈՎ ՄԱԳԻՍՏՐՈՍԻ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐ | ||||||||
| № | Դասիչը | Մասնագիտությունը | Դասիչը | Կրթական ծրագիրը | Ուսուցման տևողությունը | Ուսուցման ավարտին տրվող որակավորումը | Ուսուցման լեզուն | Ավարտական փաստաթուղթը |
| 1 | 073101.00.7 | Ճարտարապետություն | 073101.01.7 | Ճարտարապետություն | 2 տարի | ճարտարապետության մագիստրոս | գրական հայերեն | պետական նմուշի դիպլոմ |
| 073101.02.7 | Ճարտարապետական ժառանգության վերականգնում | |||||||
| 2 | 073201.00.7 | Շինարարական ճարտարագիտություն | 073201.01.7 | Արդյունաբերական, քաղաքացիական շինարարություն և կոնստրուկցիաների նախագծում | 2 տարի | ճարտարագիտության մագիստրոս | գրական հայերեն | պետական նմուշի դիպլոմ |
| 073201.09.7 | Ավտոճանապարհներ, կամուրջներ, թունելներ | 1,5 տարի | ||||||
| 073201.10.7 | Հիդրոտեխնիկական և հիդրոէներգետիկ կառուցվածքներ | 1,5 տարի | ||||||
| 3 | 021201.00.7 | Դիզայն | 021201.05.7 | Միջավայրի դիզայն | 2 տարի | արվեստի մագիստրոս | գրական հայերեն | պետական նմուշի դիպլոմ |
| 4 | 073102.00.7 | Քաղաքային տնտեսություն | 073102.02.7 | Ջերմագազամատակարարում և օդափոխություն | 1,5 տարի | ճարտարագիտության մագիստրոս | գրական հայերեն | պետական նմուշի դիպլոմ |
| 5 | 061101.00.7 | Ինֆորմատիկա (համակարգչային գիտություն) | 061101.01.7 | Ինֆորմատիկա (համակարգչային գիտություն) | 1,5 տարի | ինֆորմատիկայի մագիստրոս | գրական հայերեն | պետական նմուշի դիպլոմ |
| 6 | 054301.00.7 | Գեոմատիկա | 054301.02.7 | Աշխարհագրական տեղեկատվական համակարգեր | 1,5 տարի | երկրի մասին գիտությունների մագիստրոս | գրական հայերեն | պետական նմուշի դիպլոմ |
| 7 | 101501.00.7 | Զբոսաշրջություն | 101501.01.7 | Զբոսաշրջություն | 1,5 տարի | զբոսաշրջության մագիստրոս | գրական հայերեն | պետական նմուշի դիպլոմ |
| 8 | 041301.00.7 | Կառավարում | 041301.13.7 | Նախագծերի կառավարում | 1,5 տարի / 2 տարի (համատեղ կրթական ծրագրի դեպքում) |
կառավարման մագիստրոս | գրական հայերեն | պետական նմուշի դիպլոմ |
| 041301.13.7 | Նախագծերի կառավարում — Շինարարության ոլորտում | 1,5 տարի | ||||||
| 041301.13.8 | Նախագծերի կառավարում — Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտում | 1,5 տարի | ||||||