(010) 303-300

Քննական հարցաշարեր

  1. Աշխարհագրական տեղեկատվական համակարգեր (GIS1)
  2. Ավտոճանապարհներ, կամուրջներ,թունելներ
  3. Արդյունաբերական, քաղաքացիական շինարարություն և կոնստրուկցիաների նախագծում
  4. Միջավայրի դիզայն
  5. Երկրատեխնիկական ճարտարագիտություն
  6. Հիդրոտեխնիական և հիդրոէներգետիկ կառուցվածքներ
  7. Ճարտարապետություն/Ճարտարապետական ժառանգության վերականգնում
  8. Նախագծերի կառավարում (Շին. ոլորտ)
  9. Նախագծերի կառավարում (Զբոս. ոլորտ)
  10. Ինֆորմատիկա (համակարգչային գիտություն)
  11. Ջերմագազամատակարարում և օդափոխություն 

 

Հարգելի դիմորդ.

  •  Ողջ կրթական ծրագրերի քննության օրերը ս/թ-ի օգոստոսի 27-ը և սեպտեմբերի 4-ն են: Քննասենյակի և քննության ժամի մասին դիմորդները նախապես կտեղեկացվեն:
  • Հարակից մասնագիտությամբ կամ այլ բուհերի շրջանավարտներն անվճար և վճարովի համակարգերում հայտագրվող մասնագիտությամբ մրցույթին մասնակցելու համար տվյալ մասնագիտությունից հանձնում են քննություն Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանի համապատասխան քննական հանձնաժողովում:
  • Տեղեկացնում ենք, որ Ձեր կողմից հայտագրված (անվճար, վճարովի) կրթական ծրագրով խումբ չձևավորվելու դեպքում Ձեզ կառաջարկվի ուսումնառությունը շարունակել հարակից կամ այլ կրթական ծրագրով:
  1. Ավտոճանապարհներ, կամուրջներ,թունելներ
  2. Բնապահպանություն և բնօգտագործում
  3. Գեոդեզիա և կադաստր
  4. Հիդրոտեխնիկական և հիդրոէներգետիկ կառուցվածքներ
  5. Շինանյութերի, կառույցների ճարտարագիտություն և տեխնիկական փորձաքննություն
  6. Ջերմագազամատակարարում և օդափոխություն

Հարգելի դիմորդ.

  • Ողջ կրթական ծրագրերի քննության օրը ս/թ-ի հոկտեմբերի 23-ն է: Քննասենյակի և քննության ժամի մասին դիմորդները նախապես կտեղեկացվեն:
  • Հարակից մասնագիտությամբ կամ այլ բուհերի շրջանավարտներն անվճար և վճարովի համակարգերում հայտագրվող մասնագիտությամբ մրցույթին մասնակցելու համար տվյալ մասնագիտությունից հանձնում են քննություն Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանի համապատասխան քննական հանձնաժողովում:
  • Տեղեկացնում ենք, որ Ձեր կողմից հայտագրված (անվճար, վճարովի) կրթական ծրագրով խումբ չձևավորվելու դեպքում Ձեզ կառաջարկվի ուսումնառությունը շարունակել հարակից կամ այլ կրթական ծրագրով: