(010) 303-300

Քննական առարկաններ

Թեստեր

Թեստ 1 Թեստ 2

Պատասխաններ

 

Թեստեր

Թեստ 1 Թեստ 2

Պատասխաններ

 

2024-2025 ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ԸՆԴՈւՆԵԼՈւԹՅԱՆ (ԸՍՏ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻԱՏԻ Ու ԱՆԸՆԴՀԱՏ ԵՎ ԻՆՏԵԳՐԱՑՎԱԾ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ) ՆԵՐԲՈւՀԱԿԱՆ` «ԳԾԱՆԿԱՐ» ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ, ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ 

 

ՄԱՍՆԱԳԻՏՈւԹՅՈւՆՆԵՐ 

073101.00.6 - «Ճարտարապետություն» 

Վերոնշյալ մասնագիտություններով «Գծանկար»  առարկայի ընդունելության քննությունների քննական առաջադրանքները և գնահատման չափանիշները:  

ԳԾԱՆԿԱՐ (Ճ  

«Գծանկար» առարկայի քննությունը նպատակ ունի ստուգելու և գնահատելու դիմորդի ծավալատարածական ընկալման և վերապատկերման ունակությունները, կատարման տեխնիկան, հաշվի առնելով գծանկարի առաջադրանքի կատարման քննական պահանջները` 

 ԳԾԱՆԿԱՐ 

073101.00.6 «Ճարտարապետություն» մասնագիտությամբ դիմորդները նկարում են գիպսե դիմաքանդակ (Գատամելատ, Սոկրատես, Հոմերոս)` համաձայն Ձև 1-ի: 

Գիպսե դիմաքանդակի և հարթաքանդակի ընտրությունը կատարվում է վիճակահանությամբ: 

Դիմորդների նստատեղերի ընտրությունը, ըստ համարակալման, նույնպես կատարվում է վիճակահանությամբ: 

Առաջադրանքի կատարման համար տրվում է` 

073101.00.6 «Ճարտարապետություն» մասնագիտության համար 8 ժամ, (240 րոպե + 60 րոպե ընդմիջում + 240 րոպե): 

Առաջադրանքը կատարվում է A2 ձևաչափի գծագրական թղթի վրա (վատման)` տարբեր կոշտության գրաֆիտե սև մատիտներով:  

Քննական առաջադրանքը ներառում է հետևյալ բաղադրիչները՝  

  • Թղթի վրա դիմաքանդակի և նատյուրմորտի չափի ճիշտ ընկալում, տեղադրում և կառուցում, 
  • Կառուցման խնդիրների լուծում` հաշվի առնելով առարկաների ձևաստեղծման, համաչափությունները  և մասշտաբային ճշտությունը: 
  • Լուսաստվերների ճիշտ կատարման շնորհիվ պատկերի ծավալային մշակում և գծանկարի կատարման որակի ապահովում: 
  • Տոնայնության և նյութականության վերարտադրություն. կատարման տեխնիկայի և հնարքների հմուտ կիրառում: 
  • Սահմանված ժամկետում նյութի գրագետ կիրառմամբ քննական պահանջները բավարարող ավարտուն աշխատանքի կատարում,   

Առաջադրանքի գնահատման չափանիշներն են՝ 

  1. Գիպսե դիմաքանդակի կամ նատյուրմորտի օպտիմալ չափն ու տեղադրումը A2 ձևաչափի թղթի վրա – 0-5 միավոր: 
  1. Գիպսե դիմաքանդակի և նատյուրմորտի համաչափությունները և կառուցումը – 0-5 միավոր: 
  1. Գծանկարի կատարման գրաֆիկական և տեխնիկական հմտությունները – 0-5 միավոր: 
  1. Լույսի և ստվերի մշակումով առարկաների ծավալային ընկալման և նյութի արտահայտման հմտությունը – 0-5 միավոր: 

 

Նախապես ծածկագրված քննական աշխատանքներն ստուգվում և գնահատվում են հանձնաժողովի անդամների կողմից: Դրական են համարվում 7.5 և բարձր միավորները (համաձայն ՀՀ կառավարության 2012 թվականի ապրիլի 26-ի N 597-Ն որոշման). գնահատման միավորները նշանակվում են հարյուրերորդական մասի պահպանումով, այնուհետև` միջինացվում:

 Ընդամենը՝ 20 միավոր 

 Ձև 1 

«Ճարտարապետություն» մասնագիտության համար 

 «Գծանկար» քննական առարկայի վիճակագրությամբ ընտրվող 

 դիմաքանդակներ 

1. Դիմաքանդակներ («Ճարտարապետություն» մասնագիտություն)

ա) Գատամելատ
բ) Սոկրատես
բ) Սոկրատես

 

2024-2025 ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ԸՆԴՈւՆԵԼՈւԹՅԱՆ (ԸՍՏ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻԱՏԻ Ու ԱՆԸՆԴՀԱՏ ԵՎ ԻՆՏԵԳՐԱՑՎԱԾ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ) ՆԵՐԲՈւՀԱԿԱՆ` «ԳԾԱՆԿԱՐ» ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ, ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ 

 

ՄԱՍՆԱԳԻՏՈւԹՅՈւՆՆԵՐ 

021201.00.6 - «Դիզայն» 

Վերոնշյալ մասնագիտություններով «Գծանկար»  առարկայի ընդունելության քննությունների քննական առաջադրանքները և գնահատման չափանիշները:  

ԳԾԱՆԿԱՐ (Դ 

«Գծանկար» առարկայի քննությունը նպատակ ունի ստուգելու և գնահատելու դիմորդի ծավալատարածական ընկալման և վերապատկերման ունակությունները, կատարման տեխնիկան, հաշվի առնելով գծանկարի առաջադրանքի կատարման քննական պահանջները` 

 ԳԾԱՆԿԱՐ 

021201.00.6 «Դիզայն» մասնագիտության դիմորդները նկարում են դեկորատիվ գիպսե հարթաքանդակով (խաղողի տերևներով, բուսական տարրով կամ խնձորով) և կուժով ու կտորով պարզ նատյուրմորտ համաձայն Ձև 1-ի: 

Գիպսե դիմաքանդակի և հարթաքանդակի ընտրությունը կատարվում է վիճակահանությամբ: 

Դիմորդների նստատեղերի ընտրությունը, ըստ համարակալման, նույնպես կատարվում է վիճակահանությամբ: 

Առաջադրանքի կատարման համար տրվում է` 

021201.00.6 «Դիզայն» մասնագիտության համար 6 ժամ, (180 րոպե + 60 րոպե ընդմիջում + 180 րոպե): 

Առաջադրանքը կատարվում է A2 ձևաչափի գծագրական թղթի վրա (վատման)` տարբեր կոշտության գրաֆիտե սև մատիտներով:  

Քննական առաջադրանքը ներառում է հետևյալ բաղադրիչները՝  

  • Թղթի վրա դիմաքանդակի և նատյուրմորտի չափի ճիշտ ընկալում, տեղադրում և կառուցում, 
  • Կառուցման խնդիրների լուծում` հաշվի առնելով առարկաների ձևաստեղծման, համաչափությունները  և մասշտաբային ճշտությունը: 
  • Լուսաստվերների ճիշտ կատարման շնորհիվ պատկերի ծավալային մշակում և գծանկարի կատարման որակի ապահովում: 
  • Տոնայնության և նյութականության վերարտադրություն. կատարման տեխնիկայի և հնարքների հմուտ կիրառում: 
  • Սահմանված ժամկետում նյութի գրագետ կիրառմամբ քննական պահանջները բավարարող ավարտուն աշխատանքի կատարում,   

Առաջադրանքի գնահատման չափանիշներն են՝ 

  1. Գիպսե դիմաքանդակի կամ նատյուրմորտի օպտիմալ չափն ու տեղադրումը A2 ձևաչափի թղթի վրա – 0-5 միավոր: 
  1. Գիպսե դիմաքանդակի և նատյուրմորտի համաչափությունները և կառուցումը – 0-5 միավոր: 
  1. Գծանկարի կատարման գրաֆիկական և տեխնիկական հմտությունները – 0-5 միավոր: 
  1. Լույսի և ստվերի մշակումով առարկաների ծավալային ընկալման և նյութի արտահայտման հմտությունը – 0-5 միավոր: 

 

Նախապես ծածկագրված քննական աշխատանքներն ստուգվում և գնահատվում են հանձնաժողովի անդամների կողմից: Դրական են համարվում 7.5 և բարձր միավորները (համաձայն ՀՀ կառավարության 2012 թվականի ապրիլի 26-ի N 597-Ն որոշման). գնահատման միավորները նշանակվում են հարյուրերորդական մասի պահպանումով, այնուհետև` միջինացվում:

 Ընդամենը՝ 20 միավոր 

  Ձև 1 

«Դիզայն» մասնագիտության համար 

 «Գծանկար» քննական առարկայի վիճակագրությամբ ընտրվող 

դեկորատիվ հարթաքանդակներ 

1. Քննական նատյուրմորտի օրինակներ տարբեր հարթաքանդակներով՝ կճուճով և կտորով
(«Դիզայն» մասնագիտություն)

ա) Խաղողի տերևներով նատյուրմորտ բ) Բուսական տարրով նատյուրմորտ գ) Խնձորով նատյուրմորտ

 

 
 

2024-2025 ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ԸՆԴՈւՆԵԼՈւԹՅԱՆ (ԸՍՏ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻԱՏԻ Ու ԱՆԸՆԴՀԱՏ ԵՎ ԻՆՏԵԳՐԱՑՎԱԾ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ) ՆԵՐԲՈւՀԱԿԱՆ` «ԳԾԱԳՐՈւԹՅՈւՆ»  ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ, ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

ՄԱՍՆԱԳԻՏՈւԹՅՈւՆՆԵՐ

073101.00.6 - «Ճարտարապետություն»

Վերոնշյալ մասնագիտություններով «Գծագրություն»  առարկայի ընդունելության քննությունների քննական առաջադրանքները և գնահատման չափանիշները:

ԳԾԱԳՐՈւԹՅՈւՆ

«Գծագրություն» առարկայի քննությունը նպատակաուղղված է ստուգելու դիմորդների գրաֆիկական աշխատանքների կատարման ունակությունները, ծավալատարածական ընկալման և պատկերման մակարդակը: Քննական տոմսերն ընդգրկում են երկու բաժիններ՝ պրոյեկցիոն գծագրություն և երկրաչափական կառուցման խնդիրներ, որոնցում լուսաբանվում են հետևյալ թեմաները.

  • Պրոյեկտման մեթոդներ, ուղղանկյուն և զուգահեռ պրոյեկցիաներ,
  • Երկրաչափական մարմինների համալիր գծագրերի և աքսոնոմետրիկ պրոյեկցիաների կառուցման կանոններ,
  • Գծագրերի ձևավորման ստանդարտ կանոններ,
  • Երկրաչափական կառուցման հիմնական խնդիրներ: Լծորդումներ և հարթ շրջագծերի կառուցում,
  • Հատույթներ և կտրվածքներ:

Առաջադրանքի և դիմորդների նստատեղերի ընտրությունը կատարվում է վիճակահանությամբ: Քննության համար տրվում է 4 ժամ (240 րոպե): Առաջադրանքը կատարվում է A2 ձևաչափի գծագրական թղթի վրա:

Քննական տոմսերում ներառված են հետևյալ երկու խնդիրները՝

  • Տրված են հանույթներով և հատույթներով մարմնի երկու պրոյեկցիաները: Պահանջվում է կառուցել նրա երրորդ պրոյեկցիան և աքսոնոմետրիան՝ տալով բոլոր անհրաժեշտ կտրվածքները:
  • Կառուցել առաջադրված հարթ շրջագիծը, որը ներառում է լծորդման խնդիրներ:

ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔԻ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐ

Առաջին առաջադրանքը բաժանվում է բաղադրիչների և գնահատվում  հետևյալ կերպ.

  • Առաջադրված պրոյեկցիաների կառուցումը կտրվածքներով` 4 (չորս) միավոր,
  • Բացակայող պրոյեկցիայի կառուցումը կտրվածքով` 4 (չորս) միավոր,
  • Աքսոնոմետրիայի կառուցումը հանվածքով` 6 (վեց) միավոր,
  • Երկրորդ առաջադրանքը բաժանվում է հետևյալ բաղադրամասերի՝ լծորդման խնդիրներ՝ 4 (չորս) միավոր, չափադրում՝ 1 (մեկ) միավոր:
  • Ընդհանուր աշխատանքի գրաֆիկական կատարման որակի և ստանդարտների պահպանման համար` 1 (մեկ) միավոր, (ընդամենը՝ 20 միավոր):

Նախապես ծածկագրված քննական աշխատանքներն ստուգվում և գնահատվում են հանձնաժողովի անդամների կողմից: Դրական են համարվում 7.5 և բարձր միավորները (համաձայն ՀՀ կառավարության 2012 թվականի ապրիլի 26-ի N 597-Ն որոշման). գնահատման միավորները նշանակվում են հարյուրերորդական մասի պահպանումով, այնուհետև` միջինացվում:

Ընդամենը՝ 20 միավոր

 

filetype_pdf«Կոմպոզիցիա» առարկայի ուղեցույցի թարմացված տարբերակ, քննական երկրաչափական մարմինների ցանկ: 

2025-2026 ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ԸՆԴՈւՆԵԼՈւԹՅԱՆ (ԸՍՏ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻ Ու ԱՆԸՆԴՀԱՏ ԵՎ ԻՆՏԵԳՐԱՑՎԱԾ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ) ՆԵՐԲՈւՀԱԿԱՆ   ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ՝ «ԿՈՄՊՈԶԻՑԻԱ»-Ի ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳԻՐԸ, ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔԸ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

ՄԱՍՆԱԳԻՏՈւԹՅՈւՆ

021201.00.6 - «Դիզայն»

 

ԿՈՄՊՈԶԻՑԻԱ

Մասնագիտական ծրագիր. 

      Ներկայացված կոմպոզիցիայի դիտարկմամբ ստուգվում և  գնահատվում են դիմորդի ստեղծագործական կարողությունները և կատարողական հմտությունները՝ քննական պահանջների  պահպանմամբ: Թույլատրելի է գծագրական գործիքների կիրառումը: Երկրաչափական մարմինների ընտրությունը կատարվում է վիճակահանությամբ  (համաձայն Ձև 1-ի)։ Դիմորդների նստատեղերի ընտրությունը, ըստ համարակալման, նույնպես կատարվում է վիճակահանությամբ:

Աշխատանքի կատարման համար տրվում է 4 ժամ (240 րոպե)՝ առանց ընդմիջման:

Աշխատանքի գնահատման համար կարևորվում է ներկայացված պահանջների ապահովումը:

Աշխատանքը կատարվում է A3 ձևաչափի գծագրական թղթի (վատման)  վրա գրաֆիտե սև    մատիտով:

 

Քննական առաջադրանք.

  Ընտրված երկրաչափական մարմինների համակցմամբ ստեղծել ծավալային եռաչափ կոմպոզիցիա՝ կատարելով այն երկու կետով կառուցվող հեռանկարի սկզբունքով և լուսաստվերային մշակմամբ:

 Առաջադրանքի կատարման համար վիճակահանության սկզբունքով թվով 10 (տասը) երկրաչափական մարմիններից /խորանարդ, գլան, գունդ, կոն, քառանկյուն բուրգ, վեցանկյուն  պրիզմա, ուղղանկյուն պրիզմա, սալիկ՝ քառանկյուն, սալիկ՝ վեցանկյուն, տափօղակ/,ընտրվում են 5 (հինգ) երկրաչափական մարմիններ, որոնցից յուրաքանչյուրը 2 և ավելի անգամ պարտադիր պետք է կիրառել քննական առաջադրանքում միաժամանակ արգելվում է այլ մարմինների պատկերումը:

 

Քննական պահանջներ.   

  • Առաջադրանքը կատարել հորիզոնական կամ ուղղահայաց դասավորությամբ՝ կարևորելով ընդհանուր կոմպոզիցիայի տեղադրման և համաչափական սկզբունքները:
  • Կոմպոզիցիայի ամբողջական կառուցում՝ բացառելով խորը   հեռանկարի բազմապլանային կատարման սկզբունքը:
  • Ապահովել ինչպես ընդհանուր կոմպոզիցիայի, այնպես էլ կոմպոզիցիայում կիրառված առանձին երկրաչափական մարմինների՝ երկու կետով հեռանկարի կառուցումը:
  • Կատարել առաջադրանքի լուսաստվերային մշակում գծանկարի շտրիխային տեխնիկայով:
  • Ծավալային կոմպոզիցիայի դիտման կետը և պայմանական լույսի աղբյուրը ընտրել ըստ հայեցողության:
  • Աշխատանքում կիրառել համակցման /մեկ մարմինը մյուսով հատելու/, մասնատման և հանման սկզբունքները:
  • Վիճակահանության սկզբունքով ընտրված թվով 5 (հինգ) երկրաչափական մարմիններից յուրաքանչյուրը 2 և ավելի անգամ պարտադիր կիրառել կոմպոզիցիոն առաջարկում:

Առաջադրանքի գնահատման չափանիշներ.

        Եթե կատարված քննական առաջադրանքում պատկերված չեն, կամ պատկերված է վիճակահանությամբ հատկացված  մարմինները մեկական, կամ այլ մարմիններ, ապա քննական աշխատանքը, անկախ կատարման ձևից և որակից,  չի քննվում և չի գնահատվում:

 

Հիմնական չափանիշներ

Պարամետրեր

Միավորներ

1.

Կոմպոզիցիոն լուծում

1

A3 ձևաչափում կոմպոզիցիայի գրագետ տեղադրում

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20

2

Կոմպոզիցիոն մտահղացման ինքնատիպ և կերպարային լուծում

3

Երկրաչափական մարմինների համակցման սկզբունքի /մեկ մարմինը մյուսով հատելու/ կիրառում

4

Երկրաչափական մարմինների մասնատման սկզբունքի կիրառում

5

Երկրաչափական մարմինների հանման սկզբունքի կիրառում

2.

Կառուցում

1

Համակցվող  /մեկ մարմինը մյուսով հատվող/ երկրաչափական մարմինների գրագետ կառուցում

 

 

 

 

5

2

Մասնատված երկրաչափական մարմինների գրագետ կառուցում

3

Եկրաչափական մարմիններից ռելիեֆային ձևափոխում և գրագետ կառուցում՝ հանման եղանակով

4

Երկու կետով կառուցվող հեռանկարի պահանջների պահպանում

5

Երկրաչափական մարմինների կառուցման գծային թույլ արտահայտում

3.

Կատարողական հմտություններ և կարողություններ

1

Լուսաստվերային մշակում

 

 

 

5

2

Տոնային մշակում

3

Գծանկարի շտրիխային տեխնիկայի տիրապետում

4

Կոմպոզիցիայի դիտման կետի ընտրություն

5

Համաչափությունների պահպանում

4.

Աշխատանքի ամփոփում

1

Աշխատանքի ավարտվածություն

 

 

 

5

2

Աշխատանքի մատուցում

3

Աշխատանքի արտահայտչականություն

4

Կոմպոզիցիոն մտահղացման բարդություն

5

Կոմպոզիցիոն մտահղացման լիարժեք բացահայտում

 

Ընդամենը՝ 20 միավոր

Նախապես ծածկագրված քննական աշխատանքը ստուգվում և գնահատվում է քննական հանձնաժողովի բոլոր անդամների կողմից անհատապես` համաձայն գնահատման կից ներկայացված չափանիշների: Ստացված հանրագումարային միավորը միջինացվում է 20.00 (քսան) միավորի սահմանում: Դրական են համարվում 7.5 և բարձր միավորները (համաձայն ՀՀ կառավարության 2012 թվականի ապրիլի 26-ի N 597-Ն որոշման) ․ գնահատման միավորները նշանակվում են հարյուրերորդական մասի պահպանմամբ:

 

 «Դիզայն» մասնագիտության «ԿՈՄՊՈԶԻՑԻԱ» քննական առարկայի առաջադրանքի երկրաչափական մարմիններ

  1. Գիպսե երկրաչափական մարմիններ «Դիզայն» մասնագիտության դիմորդների համար:

 

    Ձև 1

 

Գիտելիքի, ստեղծագործական կարողությունների թեստ (ԳՍԿԹ):

 

ՃԱՐՏԱՐԱՊԵՏՈւԹՅԱՆ  ԵՎ  ՇԻՆԱՐԱՐՈւԹՅԱՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԱԶԳԱՅԻՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆԻ

2024-2025 ՈւՍՈւՄՆԱԿԱՆ ՏԱՐՎԱ ԸՆԴՈւՆԵԼՈւԹՅԱՆ (ԸՍՏ ԲԱԿԱԼԱՎՐԻԱՏԻ Ու ԱՆԸՆԴՀԱՏ ԵՎ ԻՆՏԵԳՐԱՑՎԱԾ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԻ) ՆԵՐԲՈւՀԱԿԱՆ` ԳԻՏԵԼԻՔԻ, ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԹԵՍՏԻ («ԳՍԿԹ»)  ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՐԿԱՅԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԵՐԸ, ՔՆՆԱԿԱՆ ԱՌԱՋԱԴՐԱՆՔՆԵՐԸ ԵՎ ԳՆԱՀԱՏՄԱՆ ՉԱՓԱՆԻՇՆԵՐԸ

 

ՄԱՍՆԱԳԻՏՈւԹՅՈւՆ

«073101.00.6 - Ճարտարապետություն»

 

Գիտելիքի, ստեղծագործական կարողությունների թեստի կառուցվածքը

Թեստը կազմված է 3 հիմնական գիտակարգերից

  1. Մաթեմատիկա և տրամաբանություն,
  2. Արվեստ և ճարտարապետություն,
  3. Գծագրություն:


  1.  «Մաթեմատիկա և տրամաբանություն» գիտակարգը ներառում է հետևյալ բաժինները 
  1. Հանրահաշիվ, 
  2. Երկրաչափություն, 
  3. Տրամաբանություն։  

 

  1. «Հանրահաշիվ».

 

2. «Երկրաչափություն» 

    2.1 Հարթաչափություն

  • Զուգահեռ ուղիղներ: Երկու ուղիղների զուգահեռության հայտանիշներ:
  • Եռանկյուններ։ Եռանկյան միջնագծեր, կիսորդներ և բարձրություններ։ Եռանկյունների հավասարության հայտանիշներ: Հատվածի միջնուղղահայաց և անկյան կիսորդ: Ուղղանկյուն եռանկյուն: Պյութագորասի թեորեմ։ Առնչություններ ուղղանկյուն եռանկյան կողմերի և անկյունների միջև։ Առնչություններ եռանկյան կողմերի և անկյունների միջև։ Եռանկյան անհավասարություն: Եռանկյան չորս նշանավոր կետեր։ Եռանկյան միջին գիծ։ Թալեսի թեորեմ: Նման եռանկյուններ։ Եռանկյունների նմանության հայտանիշներ։ Նման եռանկյունների հատկություններ։ 
  • Բազմանկյուններ։ Ուռուցիկ բազմանկյուն։ Քառանկյուն: Զուգահեռագիծ։ Ուղղանկյուն: Շեղանկյուն: Քառակուսի: Բազմանկյան մակերես։ Ուղղանկյան մակերես: Քառակուսու մակերես: Զուգահեռագծի մակերես: Շեղանկյան մակերես: Եռանկյան մակերես: Սեղանի մակերես: Քառանկյան մակերես: Եռանկյան մակերեսի, կողմերի և արտագծյալ շրջանագծի կապ: Սինուսների և կոսինուսների թեորեմներ։ Հերոնի բանաձև: Սեղան։ Սեղանի միջին գիծ: 
  • Շրջանագիծ։ Շրջանագծի շոշափող: Կենտրոնային և ներգծյալ անկյուններ։ Շրջանագծի հավասարում։ Շրջանագծի երկարություն։ Շրջանագծի աղեղի երկարություն: Հատվող լարերի հատկություն: Շրջանի, սեկտորի և սեգմենտի մակերեսները։ Ներգծյալ և արտագծյալ շրջանագծեր:
  • Կանոնավոր բազմանկյուններ։ Կանոնավոր բազմանկյանն արտագծած և ներգծած շրջանագիծ: Կանոնավոր բազմանկյան մակերեսի, նրա կողմերի և ներգծած շրջանագծի շառավղի հաշվման բանաձևեր:

22 Տարածաչափություն 

  • Երկու ուղիղների փոխադարձ դիրքը տարածության մեջ: Երկու ուղիղների կազմած անկյուն: Ուղղահայաց և թեք, ուղղի և հարթության կազմած անկյուն, երեք ուղղահայացների թեորեմ: Երկնիստ անկյուն: 
  • Բազմանիստեր։ Պրիզմա: Պրիզմայի լրիվ և կողմնային մակերևույթի մակերես: Քառանիստ: Զուգահեռանիստ: Ուղղանկյունանիստ: Բուրգ: Կանոնավոր բուրգ: Հատած բուրգ:
  • Պտտական մարմիններ։ Գլան: Կոն: Գունդ: Գլանի մակերևույթի մակերես: Կոնի մակերևույթի մակերես: Հատած կոն: Գնդային մակերևույթի մակերես:
  • Մարմինների ծավալներ: Ուղղանկյունանիստի ծավալ: Ուղիղ պրիզմայի ծավալ: Գլանի ծավալ: Բուրգի ծավալ: Կոնի ծավալ: Գնդի ծավալ: 

3.  «Տրամաբանություն».

Նպատակն է ստուգել դիմորդի դատողություններ անելու և վերլուծական հմտություն ցուցաբերելու կարողության մակարդակը։

Կազմված է օրինաչափությունները բացահայտելու, վերլուծելու, տարածական հարաբերությունները, կառուցվածքային սկզբունքները և նախագծման սահմանափակումները հասկանալու հարցերից:

   II. «Արվեստ և ճարտարապետություն» գիտակարգը ներառում է հետևյալ բաժինները 

  1. Արվեստի և ճարտարապետության հայկական օրինակներ,
  2. Արվեստի և ճարտարապետության համաշխարհային օրինակներ,
  3. Ճարտարապետական խնդիրներ,
  4. Ճարտարապետական տեքստի ընկալում։

      1.Արվեստի և ճարտարապետության հայկական օրինակներ.

  •  Հայկական ճարտարապետական հանրաճանաչ կառույցներ (հանրային և բնակելի կառույցներ, հրապարակներ, վանքային համալիրներ, հուշարձաններ և այլն): Ճարտարապետական կառույցների ժամանակագրություն, տեղադիրք և հեղինակի մասին տվյալների իմացություն:

      2. Արվեստի և ճարտարապետության համաշխարհային օրինակներ.

  •  Համաշխարհային ճարտարապետական հանրաճանաչ կառույցներ (հանրային և բնակելի կառույցներ, հրապարակներ, վանքային համալիրներ, հուշարձաններ և այլն): Ճարտարապետական կառույցների ժամանակագրություն, տեղադիրք և հեղինակի մասին տվյալների իմացություն:

       3. Ճարտարապետական խնդիրներ.  

  • Ճարտարապետական կառույցների եռաչափ, սխեմատիկ և հատակագծային պատկերներ, ճարտարապետական միջավայրի հեռանկարներ համեմատելու կարողություններ, տեսողական և տրամաբանական ընկալման խնդիրներ վերլուծելու հմտություններ:

      4. Ճարտարապետական տեքստի ընկալում.

  • Ճարտարապետության վերաբերյալ տեքստեր և պարբերականներ ընկալելու և հարցերին պատասխանելու հմտություններ:

     III «Գծագրություն» գիտակարգը ներառում է հետևյալ բաժինները.

  1. Լծորդում
  2. Աքսոնոմետրիա, հատույթ, պրոյեկցիա

 

  1. Լծորդում

Նպատակաուղղված է ստուգելու դիմորդների` ուղղի և շրջանագծի, ինչպես նաև երկու շրջանագծերի շոշափման երկրաչափական օրինաչափություններով խնդիրների կատարման ունակությունները։ Լծորդման բաժնի խնդիրները ենթադրում են 

  • Շրջանագծին շոշափող ուղղի կառուցում,
  • Երկու շրջանագծերին շոշափող ուղղի կառուցում,
  • Տրված երկու գծերին շոշափող և տրված շառավղով շրջանագծի կառուցում,
  • Երկու գծերին շոշափող շրջանագծի կառուցում, եթե տրված է շոշափման կետերից մեկը։

 

 

2. Աքսոնոմետրիա, հատույթ, պրոյեկցիա 

Նպատակաուղղված է ստուգելու դիմորդների՝ գրաֆիկական աշխատանքների կատարման ունակությունները, ծավալատարածական ընկալման և պատկերման մակարդակը։ 

  • Երկրաչափական կառուցման հիմնական խնդիրներ, կառուցման գծերի տարբերություններ
  • Պրոյեկտման մեթոդներ, ուղղանկյուն և զուգահեռ պրոյեկցիաներ,
  • Երկրաչափական մարմինների համալիր գծագրերի և աքսոնոմետրիկ պրոյեկցիաների կառուցման կանոններ,
  • Հատույթներ և կտրվածքեր։
  • «Հատույթներ և կտրվածքներ» բաժնի խնդիրները ենթադրում են 
  • Կտրել հարթությունը՝ առարկան բաժանելով երկու մասի։ 
  • Ընտրել կտրող հարթությանն ուղղահայաց դիտման ուղղություններից մեկը։ 
  • Մտովի հեռացնել առարկայի այն մասը, որը դասավորված է դիտողի և կտրող հարթության միջև։ 

Առաջադրանքի առաջին հատվածի արդյունքները լրացվում են ձևաթղթում (Հավելված 1), իսկ երկրորդ՝ «Գծագրություն» բաժնի առաջադրանքը կատարվում է A2 ձևաչափի գծագրական թղթի վրա։ 

Թեստի ամբողջական կատարման և ձևաչափի լրացման համար սահմանվել է 4 աստղաբաշխական ժամ՝ (240 րոպե):

Թեստը գնահատվում է 20 միավոր, որը բաշխվում է հետևյալ կերպ 

Աղյուսակ 1. Թեստի բաժինների գնահատումը

Հ/Հ

Գիտակարգ/բաժին

Հարցերի քանակ

Միավոր

1

Մաթեմատիկա և տրամաբանություն

15

7,5

11

Հանրահաշիվ

4

2

12

Երկրաչափություն

8

4

13

Տրամաբանություն

3

1,5

2

Արվեստ և ճարտարապետություն

11

5,5

21

Արվեստի և ճարտարապետության հայկական օրինակներ

3

1,5

22

Արվեստի և ճարտարապետության համաշխարհային օրինակներ

3

1,5

23

Ճարտարապետական խնդիրներ

3

1,5

24

Ճարտարապետական տեքստի ընկալում

2

1

3

Գծագրություն

2

7

31

Լծորդում

1

3

32

Աքսոնոմետրիա, հատույթ, պրոյեկցիա

1

4

 

Ընդհանուր

28

20